Гарантійні терміни:
14 днів на товар належної якості, якщо товар не використовувався, збережені бірки, ярлики, товарний чек.
Якщо під час експлуатації виявлено дефект, то стандартні терміни гарантії наступні (якщо інші не встановлені виробником):
18 місяців - ліжечка і комоди;
12 місяців - універсальні коляски 2 в 1 та 3 в 1, автокрісла;
6 місяців - стільці для годування, манежі;
3 місяці - прогулянкові візочки, ходунки, заколисуючі центри;
Всі постільні речі та іграшки поверненню не підлягають.
Повернення або обмін можливий лише при умові, що товар не використовувався, збережений його товарний вигляд та упаковка.
Претензії щодо якості \ цілостності \ пошкодження товару:
Скарги щодо якості, цілостності або пошкодження товару приймаються або розглядаються під час:
- отримання та огляду товару у відділенні служби доставки;
- передачі замовлення покупцеві кур'єром;
- отримання замовлення у наших магазинах;
В інших випадках товар не підлягатиме обміну або поверненню.
Як визначити, що випадок гарантійний?
Ви можете скористатися можливістю гарантійного повернення, обміну або ремонту у випадках, якщо з незалежних від вас причин товар неможливо використовувати за призначенням або використовувати з обмеженнями.
Не розглядаються випадки механічного пошкодження або коли товар використовувався не за призначенням.
Як скористатися гарантією?
Якщо у вас щось трапилося з товаром - насамперед телефонуйте / пишіть нам (див. Розділ "Контакти")!
Перед зверненням підготуйте наступну інформацію:
- дата покупки (вказано в чеку або накладній Нової Пошти, наявність чека обов'язково);
- модель товару;
- фото, відео, опис проблеми.
Вас проконсультують і зорієнтують в подальших діях.
Яким чином будуть повернуті гроші?
У разі повернення товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються на банківську карту клієнта після отримання нами товару, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору (проведення повернення товару через базу) - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Категорії товарів, які не можна повернути?
Поверненню не підлягають товари особистої гігієни, а саме:
- матраци
- постільна білизна
- ванночки
- гірки для купання
- горщики
- іграшки
- молоковідсмоктувачі
- пустушки
- посуд
Проте так як при покупці в інтернет-магазині у вас немає можливості перед покупкою оглянути товар, то ми зберігаємо за вами право відмовитися від посилки, оглянувши її відразу при отриманні (не виходячи з відділення Нової Пошти або в присутності кур'єра).
Яка сторона покриває транспортні витрати по поверненню товару?
Якщо повертається товар належної якості - доставку оплачує клієнт.
Якщо доставка здійснюється в рамках гарантійного випадку - всі транспортні витрати покриває компанія.
А також:
Використаний раніше товар приймається по гарантії тільки в чистому вигляді. Якщо товар буде мати неналежний вигляд, він буде відправлений клієнтові назад за його рахунок.