Гарантійні терміни:


14 днів на товар належної якості, якщо товар не використовувався, збережені бірки, ярлики, товарний чек.

Якщо під час експлуатації виявлено дефект, то стандартні терміни гарантії наступні (якщо інші не встановлені виробником):

18 місяців - ліжечка і комоди;
12 місяців - універсальні коляски 2 в 1 та 3 в 1, автокрісла;
6 місяців - стільці для годування, манежі;
3 місяці - прогулянкові візочки, ходунки, заколисуючі центри;
Всі постільні речі та іграшки поверненню не підлягають.


Повернення або обмін можливий лише при умові, що товар не використовувався, збережений його товарний вигляд та упаковка.

 

Претензії щодо якості \ цілостності \ пошкодження товару:

Скарги щодо якості, цілостності або пошкодження товару приймаються або розглядаються під час:

  • отримання та огляду товару у відділенні служби доставки;
  • передачі замовлення покупцеві кур'єром;
  • отримання замовлення у наших магазинах;

В інших випадках товар не підлягатиме обміну або поверненню.

 

Як визначити, що випадок гарантійний?


Ви можете скористатися можливістю гарантійного повернення, обміну або ремонту у випадках, якщо з незалежних від вас причин товар неможливо використовувати за призначенням або використовувати з обмеженнями.

Не розглядаються випадки механічного пошкодження або коли товар використовувався не за призначенням.

 

Як скористатися гарантією?


Якщо у вас щось трапилося з товаром - насамперед телефонуйте / пишіть нам (див. Розділ "Контакти")!

Перед зверненням підготуйте наступну інформацію:

  • дата покупки (вказано в чеку або накладній Нової Пошти, наявність чека обов'язково);
  • модель товару;
  • фото, відео, опис проблеми.

Вас проконсультують і зорієнтують в подальших діях.

 

Яким чином будуть повернуті гроші?
У разі повернення товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються на банківську карту клієнта після отримання нами товару, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору (проведення повернення товару через базу) - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

 

Категорії товарів, які не можна повернути?


Поверненню не підлягають товари особистої гігієни, а саме:

  • матраци
  • постільна білизна
  • ванночки
  • гірки для купання
  • горщики
  • іграшки
  • молоковідсмоктувачі
  • пустушки
  • посуд

Проте так як при покупці в інтернет-магазині у вас немає можливості перед покупкою оглянути товар, то ми зберігаємо за вами право відмовитися від посилки, оглянувши її відразу при отриманні (не виходячи з відділення Нової Пошти або в присутності кур'єра).

 

Яка сторона покриває транспортні витрати по поверненню товару?


Якщо повертається товар належної якості - доставку оплачує клієнт.

Якщо доставка здійснюється в рамках гарантійного випадку - всі транспортні витрати покриває компанія.

 

А також:


Використаний раніше товар приймається по гарантії тільки в чистому вигляді. Якщо товар буде мати неналежний вигляд, він буде відправлений клієнтові назад за його рахунок.