Гарантійні терміни:


14 днів на товар належної якості, якщо товар не використовувався, збережені бірки, ярлики, товарний чек.

Якщо під час експлуатації виявлено дефект, то стандартні терміни гарантії наступні (якщо інші не встановлені виробником):

18 місяців - ліжечка і комоди;
12 місяців - універсальні коляски 2 в 1 та 3 в 1, автокрісла;
6 місяців - стільці для годування, манежі;
3 місяці - прогулянкові візочки, ходунки, заколисуючі центри;
Всі постільні речі та іграшки поверненню не підлягають.


Повернення або обмін можливий лише при умові, що товар не використовувався, збережений його товарний вигляд та упаковка.

 

Як визначити, що випадок гарантійний?


Ви можете скористатися можливістю гарантійного повернення, обміну або ремонту у випадках, якщо з незалежних від вас причин товар неможливо використовувати за призначенням або використовувати з обмеженнями.

Чи не розглядаються випадки механічного пошкодження або коли товар використовувався не за призначенням.

 

Як скористатися гарантією?


Якщо у вас щось трапилося з товаром - насамперед телефонуйте / пишіть нам (див. Розділ "Контакти")!

Перед зверненням підготуйте наступну інформацію:

  • дата покупки (вказано в чеку або накладній Нової Пошти, наявність чека обов'язково);
  • модель товару;
  • опис проблеми.

Вас проконсультують і зорієнтують в подальших діях.

 

Яким чином будуть повернуті гроші?


У разі повернення товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються на банківську карту клієнта після отримання нами товару, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору (проведення повернення товару через базу) - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

 

Категорії товарів, які не можна повернути?


Поверненню не підлягають товари особистої гігієни, а саме:

  • матраци
  • постільна білизна
  • ванночки
  • гірки для купання
  • горщики
  • іграшки
  • молоковідсмоктувачі
  • пустушки
  • посуд

Проте так як при покупці в інтернет-магазині у вас немає можливості перед покупкою оглянути товар, то ми зберігаємо за вами право відмовитися від посилки, оглянувши її відразу при отриманні (не виходячи з відділення Нової Пошти або в присутності кур'єра).

 

Яка сторона покриває транспортні витрати по поверненню товару?


Якщо повертається товар належної якості - доставку оплачує клієнт.

Якщо доставка здійснюється в рамках гарантійного випадку - всі транспортні витрати покриває компанія.

 

А також:


Використаний раніше товар приймається по гарантії тільки в чистому вигляді. Якщо товар буде мати неналежний вигляд, він буде відправлений клієнтові назад за його рахунок.