Ви можете відмовитися від доставленого товару в разі:
- якщо він не відповідає тому товару, який ви замовляли, пошкоджений або не працює;
- якщо він не задовольнив вас за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Ви можете відмовитися від товару безпосередньо в момент отримання і повернути його кур’єру. Виключення складає розпакований товар, що був в обрешітці (наприклад, дитяче ліжко або комод). Кур’єр не зможе його забрати, бо він потребує ретельного пакування при відправленні.
У такому випадку ви маєте самостійно відправити товар з відділення та обов'язково прослідкувати, щоб упаковка товару була така ж, як і при відправці (обрешітка, додаткова упаковка). В цьому випадку витрати за пакування та зворотну доставку сплачуємо ми.
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Згідно постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:
- текстильні вироби: постільна білизна, ковдри, подушки, пледи;
- предмети гігієни: ванни, горщики, гірки для купання, молоковідсмоктувачі;
- іграшки;
- посуд: пустушки, соски, пляшки, виделки та ложки
- косметичні засоби: дитячі шампуні, гелі, зубні щітки та пасти, ножиці та розчіски;
- панчішно-шкарпеткові вироби.
Обов'язково перевіряйте товар відразу на відділенні Нова Пошта або при доставці кур'єром.
Претензії на предмет бою і пошкодження товару не приймаються після підписання документа про отримання.